Υπεύθυνη διαφήμιση
Ο Όμιλος ΟΠΑΠ, με στόχο την ορθή ενημέρωση του κοινού, έχει ενσωματώσει τις αρχές της Υπεύθυνης Διαφήμισης και Μάρκετινγκ, στην επικοινωνία του.
Συγκεκριμένα φροντίζει ώστε οι διαφημίσεις του:
- Να μην είναι παραπλανητικές σχετικά με τις πιθανότητες και τα ποσά του κέρδους.
- Να μην προσφέρουν παράλογα κίνητρα με σκοπό να προσελκύσουν περισσότερους παίκτες με την υπόσχεση ότι θα κερδίσουν από τη συμμετοχή τους στα τυχερά παιχνίδια.
- Να μην περνάνε το μήνυμα ότι τα τυχερά παιχνίδια είναι μέσο πλουτισμού ή τρόπος διαφυγής από τις οικονομικές δυσκολίες.
- Να μην προσβάλλουν ήθη και έθιμα και να μην ενθαρρύνουν τη φυλετική διάκριση ή τη διάκριση που σχετίζεται με την εθνικότητα, τη θρησκεία, το γένος ή την ηλικία.
- Να μη συνδέουν τα τυχερά παιχνίδια με τη χρήση ουσιών, να μην υποκρύπτουν βία, σεξουαλική εκμετάλλευση ή παράνομη συμπεριφορά.
Για να ενημερώσει το ευρύτερο κοινό για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, ο Όμιλος ΟΠΑΠ σχεδίασε μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια που περιλαμβάνει έντυπα, εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο και internet sites. Κύριο μήνυμα της καμπάνιας είναι «Το Παιχνίδι είναι Ωραίο μόνο όταν είναι Υπεύθυνο». Η καμπάνια αυτή, η οποία υλοποιείται για πρώτη φορά για την ελληνική αγορά παιχνιδιών, είναι απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας προς τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.
